Algorytmiczne Aspekty Teorii Gier


Zasady zaliczania

Na ćwiczeniach można uzyskać od 0 do 3 dużych punktów. Do zaliczenia potrzebny jest 1 duży punkt. Nie istnieją inne punkty niż duże, dalej będę nazywał duże punkty po prostu punktami.

Punkty można zbierać oddając prace domowe. Aktualny system oceniania prac domowych jest następujący - jeśli dane zadanie odda n osób, to każda z tych osób otrzymuje 1/4 + 3/(2+2n) punktów. Być może system ulegnie zmianie. W szczególności za rozwiązanie nie tylko głównej części zadania domowego, ale dodatkowo bonusa można dostać więcej punktów (do mojej oceny ile).

Jesteśmy uczciwi! Można robić zadania w grupach, ale wówczas deklarujcie w ile osób robiliście i ja będę dzielił liczbę uzyskanych punktów przez pewną funkcję od liczby współpracujących osób, być może przez pierwiastek.

Być może również odbędzie się konkurs programistyczny, na którym będzie można wygrać dodatkowe punkty.

Na koniec przedmiotu odbędzie się egzamin, który będzie miał formę zadań z gwiazdką i będzie można na nim uzyskać pewną liczbę punktów, na pewno >= 2 (z 3 punktów z ćwiczeń do 5 punktów na koniec), ale zapewne dużo dużo więcej.

Aby otrzymać z przedmiotu ocenę X wystarczy zdobyć X dużych punktów.


Ankieta

Tu możesz napisać swoje uwagi, propozycje i pomysły na temat ćwiczeń, by je ulepszyć jeszcze przed końcem semestru.

Anonimowa ankieta

Skrypty z ćwiczeń.

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

Ćwiczenia nr 1
Ćwiczenia nr 2
Ćwiczenia nr 3
Ćwiczenia nr 4
Ćwiczenia nr 5
Ćwiczenia nr 6
Ćwiczenia nr 7
Ćwiczenia nr 8
Ćwiczenia nr 9
Ćwiczenia nr 10
Ćwiczenia nr 11
Ćwiczenia nr 12
Ćwiczenia nr 13
Wszystkie ćwiczenia

Zadania domowe
Wyniki zadań domowych