Nie jesteś zalogowany | Zaloguj się

Zakupy sprzętu, oprogramowania i środków nietrwałych

Uwaga: warunkiem koniecznym wszelkich zakupów oraz wypłat jest ich zgodność z planem finansowym projektu.

Wszelkie faktury powinny być wystawione na Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, NIP 525-001-12-66.

A. Zakupy drobnego oprogramowania, akcesoriów komputerowych, książek, materiałów nietrwałych

  1. Zakup książek należy zlecić BIB, w tym celu należy skontaktować się z kustoszem p. mgr Jackiem Grzybowskim: J.Grzybowski@mimuw.edu.pl. Ze względu na długość trwania procedur proszę nie odkładać zakupów książek przez BIB na później niż 3 miesiące przed końcem grantu.
  2. Zakup drobnego oprogramowania i akcesoriów komputerowych należy zlecić LK a materiałów nietrwałych - SG. W tym przypadku, kierownik grantu zgłasza zamówienie (pisemnie lub e-mailowo) do kierownika właściwej sekcji.

Uwaga: Materiały nietrwałe można kupować jedynie w firmie obsługującej UW wyłonionej w drodze przetargu:

B. Zakup aparatury w ramach przetargu

Zakupu aparatury można dokonać na dwa sposoby:

  1. W drodze przetargu wydziałowego
    • Zapotrzebowanie na sprzęt jest zgłaszane do LK.
    • Po rozstrzygnięciu przetargu i dostarczeniu na Wydział MIM sprzętu oraz faktur(y), kierownik LK w porozumieniu z SG (p. Aneta Czarkowska, sekretariat 3. piętro) przygotowuje odpowiednie dokumenty (protokół odbioru, OT).
    • SG (p. Aneta Czarkowska) wpisuje dane o nowym sprzęcie do bazy środków trwałych, w tym o osobie materialnie odpowiedzialnej, która następnie odbiera zakupiony sprzęt z LK.
    • Kopia protokołu odbioru jest przekazywana do SOB i dołączana do dokumentacji grantu.
  1. W drodze przetargu centralnego

Uwaga: Koszty pojawiają się w grancie dopiero po przesłaniu do Kwestury pełnej dokumentacji zawierającej OT (bardzo ważne pod koniec grantu i pod koniec roku kalendarzowego.) Dlatego należy unikać zakupów w ostatnim możliwym przetargu.