Nie jesteś zalogowany | Zaloguj się

Organizacja konferencji

  1. Aby zorganizować konferencję należy mieć zarezerwowaną odpowiednią ilość środków, co najmniej 14 dni przed planowanym wydarzeniem.
  2. Należy przygotować  preliminarz kosztów konferencji , biorąc pod uwagę wszystkie możliwe wydatki i złożyć do w SOB.
  3. Jeśli konferencja odbywa się na Wydziale, należy zarezerwować wybraną salę przez SRS oraz dołączyć formularz wynajmu sal.
  4. Jeżeli koszt cateringu przekracza 1000 zł należy zebrać trzy oferty (vide procedura zakupowa ).
  5. Możliwe jest zamówienie materiałów promocyjnych UW .

Uwaga: Wszelkie faktury powinny być wystawione na Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, NIP 525-001-12-66 i dostarczone do SOB niezwłocznie po ich otrzymaniu.