| Do strony
        głównej 2.
        Dokumentacja modułów 
            
                    
                      Moduł ten zawiera
                        implementacje klas obiektów
                        odpowiadającym elementom świata, takim
                        jak leming, komandos, bomba. Głównym zadaniem tego
                        modułu jest komunikacja pomiędzy
                        użytkownikiem a grą oraz zarządzanie
                        całym programem. Jest on także
                        odpowiedzialny za wyświetlanie okna
                        zawierającego fragment planszy gry.
                        Umożliwia wykonywanie przez użytkownika
                        wszystkich czynnosci wymienionych w
                        specyfikacji. Interfejs jest zatem trój
                        warstwowy: jedną warstwą jest
                        zarządzanie grą, drugą - zarządzanie
                        obiektami wyświetnalymi na ekranie, a trzecią - reagowanie na żądania
                        użytkownika i wysyłanie odpowiednich
                        komunikatów.
 Moduł ObrazPlanszy zawiera klasy
                        odpowiedzialne za wizualizację planszy
                        abstrakcyjnej - tzn. rysowanie
                        poszczególnych elementów świata takich
                        jak tereny, lemingi, lomandosi, wejście,
                        wyjście, bomba.Moduł ten odwoluje sie do modułów
                        Elementy Świata, Plansza.
 Z Planszy pobiera położenie i rodzaj
                        danego terenu oraz ewentualne modyfikacje
                        terenu.
 Od obiektów należących do modułu
                        Elementy Świata pobiera wszystkie
                        potrzebne do wyświetlenia i animacji
                        informacje.
 Moduł odpowiedzialny za
                        przechowywanie informacji na temat
                        świata gry, tzn. zawiera informacje o
                        położeniu poszczególnych elementów
                        świata w danej jednostce czasu gry.
                        Informacje te są modyfikowane przez
                        obiektu modułu Elementy Świata. Moduł odpowiedzialny za
                        operacje wejścia/wyjścia na plikach
                        zawierających parametry poszczególnych
                        plansz. 
                     2.6. Moduł EdytorJest to jedyny moduł
                        programu dodatkowego: "edytor"
                        dołączonego do gry, który służy do
                        tworzenia i modyfikowania już
                        istniejących plansz programu
                        MINI-LEMINGI. Moduł zawiera klasy
                        odpowiedzialneza interfejs użytkownika edytora.
                        Program korzysta z obiektów klas
                        znajdujących się w innych modułach
                        (Plansza, EdytorPlanszy i
                        WejscieWyjście).
 
 |