1. Napisz program znajdujacy mediane z trzech liczb (podanych przez uzytkownika). 2.Napisac program, ktory losuje liczbe calkowita z przedzialu od 0 do 20. Nastepnie za pomoca podpowiedzi (np. 'mniejsza', 'wieksza') naprowadza uzytkownika na wylosowana liczbe. Po odgadnieciu liczby program wypisuje odpowiedni komunikat (np. 'Gratulacje'). Warto dodac ewentualne komunikaty w przypadku blednie wprowadzonych danych (np. liczba spoza zakresu 0,20 itp.). Uwagi: - do losowania liczb z zakresu 0..k uzywamy funkcji random(k+1) - dodatkowo raz (na poczatku programu) uruchamiamy tez funkcje randomize 3.Napisz program, ktory prosi uzytkownika o podanie dodatniej liczby typu integer (nalezy wypisac stosowny komunikat, jesli liczba nie jest dodatnia, mozna zignorowac przypadki, gdy uzytkownik poda cos, co nie jest typu integer, np. ulamek) a nastepnie: a) wypisze kwadrat o boku n zlozony ze znakow # b) wypisze ramke o boku n zlozona ze znakow # dla n = 1 oraz n=2 odpowiedz powinna byc taka sama jak w punkcie a) c) wypisze trojkat prostokatny o przyprostokatnych rownych n (lewa gorna polowe kwadratu z punktu a) wraz z przekatna) d) wypisze prawa dolna polowe (wraz z przekatna) kwadratu z punktu a) 4. Napisac program, ktory odwraca elementy tablicy/sortuje elementy tablicy. Program moze najpierw prosic uzytkownika o podanie tablicy element po elemencie (dobrze, zeby tablica nie byla wowczas zbyt duza).