Scenariusz na laboratorium 3: (1) Funkcja main przyjmujÄ tablicÄ argumentĂłw podanych do programu w linii poleceĹ. Napisz prosty program, ktĂłry wypisuje po kolei te argumenty. Przetestuj ten program zarĂłwno w konsoli jak i w Eclips'ie. W drugim przypadku musisz pogrzebaÄ i poszukaÄ, jak siÄ przekazuje argumenty do programu przy odpalaniu z poziomu Eclipse'a. (2) Napisz proste programy, ktĂłre zwracajÄ : - NWD dwĂłch liczb; - n-tÄ liczbÄ Fibonacciego; - tablicÄ wszystkich liczb pierwszych mniejszych niĹź n (przy pomocy Sita Erastotenesa). Programy powinny mieÄ jednÄ funkcjÄ typu public static wykonujÄ cÄ polecenia, zaĹ main powinien odpalaÄ tÄ funkcjÄ z przykĹadowymi parametrami. (3) WejdĹş na http://uva.onlinejudge.org/external/100/p10003.pdf ; jest tam proste zadanie algorytmiczne. ZastanĂłw siÄ jak je rozwiÄ zaÄ efektywnie przy pomocy programowania dynamicznego, w czasie O(n^3). JeĹli po 10 minutach nadal nie wiem, zajrzyj do pliku rozwiazanie-belki.txt w katalogu /PO2/ ze scenariuszami. SprĂłbuj je rozwiÄ zaÄ w Javie: napisz funkcjÄ, ktĂłra jako argumenty przyjmuje dĹugoĹÄ belki i tablicÄ miejsc, gdzie powinny byÄ ciÄcia, i zwraca optymalny koszt ciÄcia. JeĹli masz czas, moĹźesz napisaÄ wczytywanie wejĹcia i wypisywanie wyniku w Javie, a jak nie, to niech main odpala tÄ funkcjÄ z przykĹadowymi parametrami. RozwiÄ zanie punktu (3) jest drugim "maĹym zadaniem domowym", naleĹźy je oddaÄ poprzez wysĹanie do prowadzÄ cego mailem do 14:15 dnia 23-ego marca 2016 (czasu warszawskiego).