Scenariusz na laboratorium 3:

 (1) Funkcja main przyjmuję tablicę argumentów podanych do programu w linii poleceń. 
     Napisz prosty program, ktĂłry wypisuje po kolei te argumenty. 
     Przetestuj ten program zarĂłwno w konsoli jak i w Eclips'ie.
     W drugim przypadku musisz pogrzebać i poszukać, jak się przekazuje argumenty do programu przy odpalaniu z poziomu Eclipse'a.

 (2) Napisz proste programy, które zwracają:
    - NWD dwĂłch liczb;
    - n-tą liczbę Fibonacciego;
    - tablicę wszystkich liczb pierwszych mniejszych niż n (przy pomocy Sita Erastotenesa).
 Programy powinny mieć jedną funkcję typu public static wykonującą polecenia, zaś main powinien odpalać tę funkcję z przykładowymi parametrami.

 (3) WejdĹş na http://uva.onlinejudge.org/external/100/p10003.pdf ; jest tam proste zadanie algorytmiczne.
     Zastanów się jak je rozwiązać efektywnie przy pomocy programowania dynamicznego, w czasie O(n^3).
     Jeśli po 10 minutach nadal nie wiem, zajrzyj do pliku rozwiazanie-belki.txt w katalogu /PO2/ ze scenariuszami.
     Spróbuj je rozwiązać w Javie: napisz funkcję, która jako argumenty przyjmuje długość belki i tablicę miejsc, gdzie powinny być cięcia, i zwraca optymalny koszt cięcia. 
     Jeśli masz czas, możesz napisać wczytywanie wejścia i wypisywanie wyniku w Javie, a jak nie, to niech main odpala tę funkcję z przykładowymi parametrami.

Rozwiązanie punktu (3) jest drugim "małym zadaniem domowym", należy je oddać poprzez wysłanie do prowadzącego mailem do 14:15 dnia 23-ego marca 2016 (czasu warszawskiego).