# Plansza "poziom1.txt"
#
# Pola:
# ! = zbieracz
# _ = pole zwykle (puste)
# M = mur (wieczny)
# S = sciana (mur nietrwaly)
# K = kamien
# B = bomba
# I = mina
# T(poziomo,pionowo) = teleport na pole o danych wspolrzednych
# D = detonator
# N(pole) = niespodzianka zawierajĹĄca dane pole
# E = pole koncowe
#
# Trofea:
# 1 = diament
# 2 = rubin
# 3 = szafir
# 4 = zycie
# 5 = wysoki skok
# 6 = lot
#
# Trole:
# X = pozeracz
# Y = bombowiec
# Z = zabojca
6
11
Z;_;_;_;_;E
M;M;M;M;M;M
_;_;_;_;_;_
_;_;K;!;_;_
_;_;K;K;_;N(D)
_;_;K;K;K;M
_;_;S;S;S;S
3;_;S;B;B;B
2;_;S;B;S;S
1;_;S;B;S;T(4,1)
M;M;M;M;M;M
"poziom2.txt"