Zad 3 (2p.)
   Napisz program rysujący prosty fraktal rzędu n (łamana) opisany poniżej:
   
   - łamana rzędu 0 w punkcie (x,y) to poziomy odcinek ustalonej długości
     rozpoczynający się w tym punkcie
   
   - łamaną rzędu n > 0 uzyskamy rysując kolejno, zaczynając od aktualnego
     punktu:
   
   * łamaną rzędu (n-1)
   * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o 90 stopni
   * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o -90 stopni
   * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o -90 stopni
   * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o 90 stopni
   
   (dokladniejsze wyjaśnienie na zajęciach)
   
   Rysunek powstanie w postaci pliku tekstowego z programem w języku
   PostScript. Do rozwiązania zadania wystarczą dwa rodzaje instrukcji:
   
   "x y moveto" - ustala punkt (x,y) jako punkt aktualny
   "dx dy rlineto" - rysuje odcinek od punktu aktualnego opisany wektorem (dx,dy)
   
   Na zakończenie pliku PostScriptowego trzeba umieścić instrukcje
   "stroke" i "showpage".
   
   Pisząc program dobierz długości rysowanych odcinków tak, by łamana
   umieszczona u dołu tworzonej strony, zajęła całą jej szerokość.
   
   Wskazówka: rekurencyjnej procedurze rysującej łamaną można przekazać jako
   parametr informację, o jaki kąt ma być obrócona rysowana przez nią łamana.