Zadanie zaliczeniowe z Javy
---------------------------

Labirynt ze skarbem.

Na planszy o wymiarach NxM umiejscowiona jest jaskinia ze skarbem.
W jaskinii znajdują się też dziury, w które odkrywca może wpaść. Ponieważ
mapa do skarbu została dawno utracona, podróżnik musi błąkać się po
omacku. Jeżeli wejdzie w dziurę, to ginie. Na szczęście na polach przyległych
do dziur czuć powiew wiatru. Podróżnik startuje z wybranego pola i po
odnalezieniu skarbu musi na nie wrócić. Łowca skarbów może poruszać się
tylko w czterech głównych kierunkach świata.

Należy zaimplementoważ aplikację umożliwiającą rozegranie gry w labirynt.
Każde pole planszy może być reprezentowane przez przycisk. Trzeba zadbać
o to, aby gracz mógł przemieszczać się tylko zgodnie z zasadami gry.

Przykładowa plansza :
  legenda do poniższych przykładów
  D - dziura
  W - wiatr
  S - skarb
  P - podróżnik
  . - możliwość ruchu w następnej kolejce
  M - meta (wyjście jak i pole startowe dla podróżnika).

rozmiar 5x5
jak wygląda plansza:
-------------------------------
|  D  |  W  |     |  W  |     |
-------------------------------
|  W  |     |  W  |  D  |  W  |
-------------------------------
|     |     | SW  |  W  |     |
-------------------------------
|     |  W  |  D  |  W  |     |
-------------------------------
|  M  |     |  W  |     |     |
-------------------------------

co widzi gracz i możliwe pola, na które może się ruszyć:
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|  .  |     |     |     |     |
-------------------------------
|  MP |  .  |     |     |     |
-------------------------------

po pierwszym ruchu wykonanym na wschód:
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|     |  .  |     |     |     |
-------------------------------
| M.  |  P  |  .  |     |     |
-------------------------------

po drugim ruchu wykonanym na północ:
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|     |     |     |     |     |
-------------------------------
|     |  .  |     |     |     |
-------------------------------
|  .  | PW  |  .  |     |     |
-------------------------------
|  M  |  .  |     |     |     |
-------------------------------

Jeżeli gracz ruszy się w prawo, to wpadnie w dziurę i przegra grę.