Slownik (4 pkt.)
----------------

Termin opublikowania: tydzien  5.02 - 10.02.2001
Termin oddania:       tydzien 19.02 - 24.02.2001

Napisz program, ktory wypisze na ekranie wszystkie slowa wystepujace w pliku 
tekstowym o nazwie podanej przez uzytkownika wraz z numerami wierszy, w ktorych
dane slowo wystepuje. Slowo powinny byc wypisane w kolejnosci alfabetycznej, 
numery wierszy w kolejnosci rosnacej. Nawet jesli slowo wystepuje w tym samym 
wierszu wiecej niz raz, numer tego wiersza powinien sie pojawic na wyjsciu
tylko raz. Program powinien nie rozrozniac wielkich i malych liter,
a wiec 'AbC' i 'aBc'sa zapisem tego samego slowa, ktore na wyjsciu
powinno pojawic sie jako 'abc' (wszystkie litery male). 
Slowo definiujemy jako najdluzszy ciag zlozony z samych liter
(malych i wielkich). Mozna zalozyc, ze dlugosc slow nie przekracza 255 znakow.

Przykladowo dla pliku o zawartosci:

Ala ma kota. 
TAK !!! KOTA !!! 
Ale ta Ala NIE MA psa.

program powinien wypisac:

ala 1 3
ale 3
kota 1 2
ma 1 3
nie 3
psa 3
ta 3
tak 2

Nalezy takze (jak zwykle) wypisac wielkosc zajetej pamieci z poczatku i konca 
dzialania programu.

Slownik reprezentujemy jako liste list. Wszystkie niezbedne definicje
oraz implementacje operacji na "slowniku" powinny byc umieszczone 
w oddzielnym module zawierajacym co najmniej nastepujace procedury:

procedure inicjuj(var s : slownik);

procedure dodaj(var s : slownik; slowo : string; nr : integer);
{dodanie do slownika 's' slowa 'slowo' (o ile go tam jeszcze nie ma),  }
{dodanie do listy wystapien liczby 'nr' (o ile jej tam jeszcze nie ma).}


procedure wypisz(s : slownik);
{wypisanie na ekranie zawartosc slownika 's'}

procedure usun(var s: slownik);
{usuniecie zawartosci slownika 's'}