JiPP.MSUI.00/01
Zadanie zaliczeniowe nr 1 ze Smalltalka

Zaprojektuj i zaimplementuj w Smalltalku klasy służące do symulowania rozgrywki
w oczko między rozdającym i kilkoma graczami  (parametr) . Gracze powinni stosować
różne strategie gry. Zwróć uwagę na obiektowość swojego rozwiązania. Interfejs nie ma 
w tym zadaniu znaczenia (przebieg rozgrywki ma być wypisywany w okienku Transcript).

Zasady gry w oczku (w tym zadaniu):
 Gracz bierze karty po jednej aż do momentu, gdy zrezygnuje z ich brania lub suma punktów 
 pobranych kart przekroczy 21. W jednej turze gdy gracze biorą karty od rozdającego po 
 kolei (tzn. najpierw pierwszy gracz bierze wszystkie swoje karty, potem drugi, itd.). 
 Po rozdaniu kart wszystkim graczom następuje podliczenie punktów, i tak:
  - jeśli wszyscy gracze przekroczyli 21 punktów to nikt nie wygrał,
  - wpp. jeśli jacyś gracze uzyskali 21 punktów, to oni wygrali i uzyskują po dwa punkty,
  - wpp. wygrywają gracze, którzy uzyskali maksymalną liczbę punktów, i dostają 
    po jednym punkcie.


Termin oddawania: ostatnie zajęcia.
Maksymalna liczba punktów: 10.