Gra parzystości - zadanie programistyczne z AATG

Należy zaimplementować algorytm grający w grę parzystości. W rozważaniach teoretycznych grach parzystości jest grą nieskończoną (Ewa wygrywa, jeśli największa ranga występująca nieskończenie często jest parzysta); wiadomo jednak, że jest to gra pozycyjnie zdeterminowana --- możemy więc przyjąć, że jeśli gracz drugi raz znajdzie się w tej samej pozycji, to zachowa się tak samo, jak za pierwszym razem. Zatem gra skończona się kończy, kiedy dojdziemy do pozycji, w której już raz byliśmy, a zwycięzcą jest Ewa wtedy i tylko wtedy, gdy w cyklu pomiędzy pierwszym przyjściem a powrotem największa ranga jest parzysta.

Uwaga: Mozna zalozyc, ze rangi wystepujace w opisie areny sa z przedzialu [0,N], gdzie N jest liczba pozycji. Jesli ktos wysle opis areny nie spelniajacy tego warunku, to arena zostanie zamieniona na arene rownowazna, ktora go spelnia (przez modyfikacje rang).

Poza programem grającym można również wysłać kilka (max. 10) przykładowych aren, najlepiej takich, na których nasz program działa dobrze, ale spodziewamy się, że inne będą działać źle.

Dokładną treść zadania (specyfikacja formatu areny i protokołu do komunikacji programów grających z arbitrem) wraz z przykładowymi programami można znaleźć tu.

Termin nadsylania rozwiazan: 15 stycznia 2006

Komentarze, pytania i rozwiazania należy wysyłać na adres: erykk_at_mimuw_dot_edu_dot_pl.