Egzamin poprawkowy ze Wst_{}epu do Informatyki

28 lutego 2000

Zadanie 1 Napisać funkcj_{}e function ile(var we:text): integer licz _{}ac _{}a ile razy w pliku tekstowym we wyst_{}epuje grupa liter ’a’ bezpośrednio po sobie.

Zadanie 2 Ci _{}ag licz całkowitych zapisany jest w tablicy A:array[1..n] of integer. Napisać procedur_{}e, która znajduje wyraz wyst_{}epuj _{}acy najcz_{}eściej w tym ci _{}agu oraz liczb_{}e jego wyst _{}apień.