Nalezy najpierw uruchomic serwer (mud_server), bez zadnych parametrow, domyslnym
portem TCP jest 20000, a UDP (dla serwera) 20001.
Serwer odczytuje dane z dwoch plikow, musza byc w jego katalogu roboczym:
users.mud  - lista uzytkownikow
	w pierwszym wierszu liczba wszystkich uzytkownikow,
	w kazdym nastepnym nazwa i haslo uzytkownika oddzielone znakiem #
board.mud  - plansza gry
	w pierwszym wierszu liczba wszystkich lokacji,
	nastepnie dla kazdej lokacji jeden wiersz z numerem lokacji
	(numerowane kolejno, od 0), oraz numerami lokacji, do ktorych dochodzi
	sie wyjsciami kolejno N S E W, jesli nie ma danego wyjscia to -1
	oraz od nastepnego wiersza opis lokacji, moze byc w wielu wierszach,
	konczy sie znakiem #

Serwer dziala w petli nieskonczonej, mozna go przerwac sygnalem SIGINT (^C)

Klient (mud) nie potrzebuje zadnych plikow. Jesli serwer dziala na tym samym
komputerze mozna wywolac mud bez parametrow, jesli na innym, jako parametr
podaje sie nazwe serwera.

Klient dziala az uzytkownik poda QUIT lub serwer padnie (a konkretnie polaczenie
TCP da koniec pliku).
Polecenia mozna podawac malymi lub duzymi literami,
w nazwie uzytkownika i hasle wielkosc liter jest istotna.

Nazwa i haslo uzytkownika moga miec do 60 znakow,
teksty pisane do chat i say do 1000 znakow,
opisy lokacji do 10000 znakow

-----

Zarowno serwer jak i klient sa jednowatkowi, wybieraja aktywne wejscie za pomoca
select.