Zadanie 3
---------
Należy przy pomocy technik CORBA utworzyć program - klienta i serwera.
Program musi być wyposażony w pliki wspomagające kompilację i uruchamianie
klienta i serwera.
Program 1: Klient
Użytkownik wybiera z klawiatury jedną z czterech operacji:
1. dodaj: dodanie liczby,
2. odejmij: odjęcie liczby,
3. pomnoz: pomnożenie przez liczbę,
4. pokaz: pokazanie liczby,
Następnie w przypadkach 1-3 program prosi użytkownika od wprowadzenie liczby
i przesyla do serwera zlecenie dodania lub odjecia tej liczby odpowiednio
w zależności od operacji. Wybranie przez użytkownika opcji 4 powoduje
odwołanie się do serwera w celu podania wartości liczby.
Wszystkie podawane z klawiatury liczby są naturalne (całkowite >=0),
serwer ma prawo dawać w wyniku liczby ujemne.
Klient ma zdobywać referencje do obiektu serwera za pomocą serwisu nazw.
Program 2: Serwer
-----------------
Program przechowuje akumulator, w którym znajduje się liczba. Wykonanie
operacji dodania lub odjęcia czegoś od tej liczby powoduje odpowiednią
zmianę zawartości akumulatora. Operacja pokazania liczby powoduje
przesłanie do klienta aktualnej wartości akumulatora.
Termin: 14.04.2004
Ostatnia modyfikacja: 28.04.2004