Zadanie 3
---------
Nale�y przy pomocy technik CORBA utworzy� program - klienta i serwera.
Program musi by� wyposa�ony w pliki wspomagaj�ce kompilacj� i uruchamianie
klienta i serwera.
Program 1: Klient
U�ytkownik wybiera z klawiatury jedn� z czterech operacji:
1. dodaj: dodanie liczby,
2. odejmij: odj�cie liczby,
3. pomnoz: pomno�enie przez liczb�,
4. pokaz: pokazanie liczby,
Nast�pnie w przypadkach 1-3 program prosi u�ytkownika od wprowadzenie liczby
i przesyla do serwera zlecenie dodania lub odjecia tej liczby odpowiednio
w zale�no�ci od operacji. Wybranie przez u�ytkownika opcji 4 powoduje
odwo�anie si� do serwera w celu podania warto�ci liczby.
Wszystkie podawane z klawiatury liczby s� naturalne (ca�kowite >=0),
serwer ma prawo dawa� w wyniku liczby ujemne.
Klient ma zdobywa� referencje do obiektu serwera za pomoc� serwisu nazw.
Program 2: Serwer
-----------------
Program przechowuje akumulator, w kt�rym znajduje si� liczba. Wykonanie
operacji dodania lub odj�cia czego� od tej liczby powoduje odpowiedni�
zmian� zawarto�ci akumulatora. Operacja pokazania liczby powoduje
przes�anie do klienta aktualnej warto�ci akumulatora.
Termin: 14.04.2004
Ostatnia modyfikacja: 28.04.2004