Zadanie 3
---------

Należy przy pomocy technik CORBA utworzyć program - klienta i serwera.
Program musi być wyposażony w pliki wspomagające kompilację i uruchamianie
klienta i serwera.

Program 1: Klient

Użytkownik wybiera z klawiatury jedną z czterech operacji:
1. dodaj: dodanie liczby,
2. odejmij: odjęcie liczby,
3. pomnoz: pomnożenie przez liczbę, 
4. pokaz: pokazanie liczby,
Następnie w przypadkach 1-3 program prosi użytkownika od wprowadzenie liczby
i  przesyla do serwera zlecenie dodania lub odjecia tej liczby odpowiednio
w zależności od operacji. Wybranie przez użytkownika opcji 4 powoduje
odwołanie się do serwera w celu podania wartości liczby.

Wszystkie podawane z klawiatury liczby są naturalne (całkowite >=0),
serwer ma prawo dawać w wyniku liczby ujemne.

Klient ma zdobywać referencje do obiektu serwera za pomocą serwisu nazw.

Program 2: Serwer
-----------------

Program przechowuje akumulator, w którym znajduje się liczba. Wykonanie
operacji dodania lub odjęcia czegoś od tej liczby powoduje odpowiednią
zmianę zawartości akumulatora. Operacja pokazania liczby powoduje
przesłanie do klienta aktualnej wartości akumulatora.

Termin: 14.04.2004
Ostatnia modyfikacja: 28.04.2004

Valid HTML 4.01!