wersja z dnia 16.10.2019
Za stronę odpowiadają:
webmaster (Barbara Poszewiecka) www@mimuw.edu.pl
do niej należy zgłaszać błędy techniczne na stronie
konsultacje techniczne w związku ze stroną: pon.10:00–15:00, wt.10:00–14:00, śr.10:00–14:00 p. 5810
redaktor (Agata Chruścińska) ach@mimuw.edu.pl
odpowiada za treść na stronie
Jednak nie za każdą informację na stronie odpowiada redaktor. Np. za listę pytań na egzaminy odpowiadają Komisja Przewodniczących Egzaminów Licencjackich, Komisja Przewodniczących Egzaminów Magisterskich (pełną listę komisji można znaleźć tu), o strony seminariów dbają ich prowadzący (uwagi zgłaszają do redaktora), o aktualność informacji na stronach pracowników dbają sami pracownicy oraz sekretariaty.
Redaktor ani webmaster nie odpowiadają za funkcjonowanie USOS-a.
Poniżej można znaleźć opisy, co pracownik może na stronie zrobić samodzielnie (po zalogowaniu), z czym należy zwracać się do redaktora i webmastera, a z którymi sprawami związnanymi ze stroną do sekretariatów, czy SOB-u.
Każdy pracownik po zalogowaniu (prawy górny róg strony) może w dziale Aktualności dodawać ogłoszenia (np. o nadchodzących konferencjach).
Ogłoszenia w kategorii GRANTY I STYPENDIA wyświetlają się dodatkowo na stronie głównej (pod kalendarzem).
Ogłoszenia w kategorii WYDARZENIA i KONFERENCJE wyświetlają się dodatkowo w kalendarzu na stronie głównej.
Ogłoszenia na stronie głównej (poza kategorią GRANTY I STYPENDIA) umieszcza redaktor. Podobnie jest ze wstawianiem informacji na baner.
Informacje na stronach pracowników i doktorantów są pobierane z USOS-a.
Zdjęcie każdy pracownik może dodać sam (przez USOSweb), konieczne jest zaznaczenie w USOSwebie przy zdjęciu opcji "pokaż wszystkim".
Część informacji w USOSwebie może zmieniać sam pracownik (np. zainteresowania naukowe), część sekretariat (np. numer telefonu, adres strony domowej).
Dziedziny badań uprawiane przez pracownika są wprowadzane przez webmastera. Jemu należy zgłaszać konieczne zmiany.
Lista publikacji jest pobierana z PBNu.
Informacje o grantach są pobierane ze USOS-ADM (bazy obsługiwanej przez SOB).
Nagłówek w menu BADANIA prowadzi do strony z listą dyscyplin uprawianych na naszym Wydziale. Uwagi dotyczące zawartości tej strony należy zgłaszać bezpośrednio do webmastera, najlepiej po konsultacji merytorycznej z zastępcą dyrektora odpowiedniego instytutu. Dotyczy to również stron konkretnych dziedzin (w tym: składów osbowych, zainteresowań pracowików).
Zainteresowania pracownika w kontekście każdej z dziedzin badań (np. topologia algebraiczna) są inne niż ogólne zainteresowania na stronie pracownika. Drugie są pobierane z USOSweba, a pierwsze są umieszczone bezpośrednio na stronie i dla jednej osoby mogą się różnić w różnych dziedzinach badań.
Informacje nt. nadchodzących spotkań seminariów badawczych są dodawane przez uprawnionych pracowników (najczęściej prowadzących seminaria, w niektórych przypadkach przez sekretariaty).
Pozostałe informacje (godzina seminarium, nazwa seminarium, strona domowa seminarium, dodawanie nowego seminarium etc.) są uzupełniane bezpośrednio przez administratora strony (www@mimuw.edu.pl), ale takie uwagi powinien zgłaszać prowadzący seminarium.
Informacje o grantach, wyświetlane na wydziałowej stronie, są uzupełniane przez Sekcję Obsługi Badań. Wszelkie uwagi (brak grantu, niewłaściwy kierownik grantu etc.) należy przesyłać bezpośrednio do p. Iwony Zielińskiej (I.Zielinska@mimuw.edu.pl).
Na stronie z publikacajmi wyświetlane są wszystkie publikacje aktualnie zatrudnionych pracowników umieszczone w bazie Polskiej Bibliografii Naukowej. Niektóre z nich są afiliowane innymi jednostkami naukowymi niż Wydział MIM UW.
Tutaj znalduje się instrukcja korzystania z PBN.
Wszelkie informacje związane z prowadzonymi zajęciami dydaktycznymi znajdą Państwo w osobnym serwisie USOSweb.
Strona wydziałowa pobiera wiele informacji bezpośrednio z USOSweba, natomiast ani redaktor, ani webmaster strony wydziałowej nie odpowiadają za informacje zawarte w USOSwebie oraz jego działanie.
W dziale Plany znajduje się kalendarz bieżącego semestru, można tam również znaleźć terminarz posiedzeń Rady Wydziału i inne plany oraz terminy.
Na Wydziale jest sala przeznaczona specjalnie jako pomieszczenie do pracy dla gości (5450). Można ją z wyprzedzeniem rezerwować.
Dostępna jest też instrukcja konfigurowania WiFi dla gości.
Za aktualność większości informacji na tej stronie odpowiada SOB, który w razie nieprawidłowości zgłasza je do redaktora. Wszelkie wątpliwości należy wyjaśniać z SOB-em.
W dziale POPULARYZACJA zbierane są informacje dotyczące działności popularnonaukowej naszych studentów, doktorantów oraz pracowników. Warto się taka działanością chwalić, informacje należy przesyłać do redaktora.
Zdjęcia z Wydziałowych wydarzeń albo wydarzeń pozawydziałowych (jeżeli brali w nich udział nasi pracownicy, doktoranci) należy podsyłać do redaktora wraz z krótkim opisem.
Chcąć wyświetlić materiały na ekranie przy wejściu, należy gotowy materiał ptrzesłać na adres A.Chruscinska@mimuw.edu.pl, w DW: www@mimuw.edu.pl.