You are not logged in | log in

Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego

  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negatyw
  • Podkreślenie linków
  • Reset

Warsztaty z teorii gier, część II: O grach, w których jednostki chcą dopasować się do oczekiwań społecznych

Prowadzący:  Jerzy Tyszkiewicz
Typ i poziom zajęć:  warsztaty (ok. 90 minut) dla wszystkich licealistów, do udziału niezbędne jest wcześniejsze uczestnictwo w pierwszej części
Liczba uczestników:  15-40
Opis: 

W drugich zajęciach cyklu o teorii gier uczestnicy wezmą razem udział w kilku grach, dzięki którym zobaczą, jak trudno może być dopasować swoje decyzje do oczekiwań społecznych i jakie można stosować strategie, by to osiągnąć. Pojawiają się ponownie pojęcia znane z pierwszej części cyklu. Całość nadal jest na tyle prosta, że pozwala brać udział już uczniom klas I. Centralnym zagadnieniem pozostaje tworzenie matematycznego modelu zjawisk społecznych, tym razem ze wskazaniem, że w niektórych sytuacjach proste pojęcia przestają wystarczać do opisu rzeczywistości.

Gry w ramach warsztatów przeprowadzane są za pomocą strony internetowej, w wersji stacjonarnej prosimy więc, by uczestnicy przynieśli telefony lub inne urządzenia z dostępem do internetu.

Dostępne terminy (konkretne daty i godziny wymagają potwierdzenia, czasem mogą być niedostępne, np. już zajęte przez inną grupę): 

W wersji zdalnej:

środy — dowolne godziny,
piątki — dowolne godziny.

W wersji stacjonarnej: jak wyżej, z dokładnością do dostępności sal na wydziale (niektóre terminy, zwłaszcza we wczesnych godzinach, mogą być trudniej dostępne).